Kyselyn tulokset hyviä
Juuan terveyskeskuksessa on saatu hyviä tuloksia Hyvä Potku – hankkeen avulla.
Jotta saavutetut tulokset pystytään säilyttämään, tulee toimintaa jatkuvasti tarkastella kriittisesti, siksi terveyskeskuksessa tehtiin asiakastyytyväisyyskysely, jossa sai antaa sekä risuja että ruusuja, mutta myös kehittämisehdotuksia.
Kyselyn tulokset olivat positiivinen yllätys henkilökunnalle.
– Kokonaisuutena katsottuna terveyskeskuksen asiakkaat olivat tyytyväisiä saamansa palveluun ja kohteluun terveyskeskuksessa, Halonen sanoi.
Koulutuksessa mukana olleet toivovat, että terveyskeskuksen käyttäjät antaisivat palautetta edelleen, sillä ilman palautetta ei voi kehittää mitään. Hyvä potkun yhteiset tapaamiset päättyivät kesäkuussa, mutta kehittämistyö jatkuu edelleen.