Lieksan kaupungin asiakaspalvelu chat-aikaan
Lieksan kaupunki kehittää asiakaspalvelupisteen toimintaa uudella chat-palvelulla, joka toimii www.lieksa.fi –sivustolla.
– Lieksan kaupunki tarjoaa asiakaspalvelua nyt myös verkossa chat-palvelun kautta, Chat tuo Lieksan kuntalaisille ja muille asiakkaille yhden palvelukanavan lisää entisten toimistoasioinnin, puhelinpalvelun ja sähköpostin rinnalle. kertoo Lieksan kaupungin hallintojohtaja Johanna Tähkiö.
Uusi palvelu on käytössä kaupungin asiakaspalvelupisteen aukioloaikoina arkipäivisin.
– Chat-ikkuna näkyy kaikilla kaupungin nettisivuilla aina silloin, kun palveluneuvoja on vapaana, valottaa asiakaspalvelupisteen palveluneuvoja Jari Eskelinen.
Hänen mukaansa chat-kanava on kätevä nimenomaan pikaisten kysymysten ja asioiden hoitoon. Laajoja vastauksia ja selvityksiä chatin kautta on vaikeampaa antaa. Chat-kanava ei syrjäytä perinteisempää puhelin- ja sähköpostiasiointia tai henkilökohtainen asiointia palvelupisteessä, vaan täydentää niitä.
Lieksan kaupungin asiakaspalvelun sähköpostiosoite vaihtuu muotoon asiakaspalvelu@lieksa.fi. Entisestä osoitteesta yhteispalvelu@lieksa.fi viestit kääntyvät uuteen osoitteeseen.